۱۲ پاسخ

خییلی کوچیکه باید ۵ یا ۶ بست

بستگی به وزن و دور کمر بچه و روناش داره پسرمن ۱۱کیلوعه ۶میبندم

قطعا کوچیکه

من بچم ۹ کیلوعه ۶ میبندم😑

کوچیکه صد در صد درسته روش نوشته تا هجده کیلو ولی بنظرم نمیشه بست
من الان دخترم نه کیلوعه مایبیبی سایز پنج میبندم مولفیکس سایز چهار البته بستگی ب مارکشم داره

خیلی کوچیکه

من بچم ده و نیم و اینجوراس ۵میبندم خیلی وقته

کوچیکهه

نه بابا

روش نوشته تا ۱۸ کیلو

کوچیکه عزیزم

کوچیکه خواهر
دختر من تقریبا ۱۱ کیلوعه ۵ میبندم براش باز روناش خط میندازهههه

سوال های مرتبط

مامان آیدا🩷 مامان آیدا🩷 ۱۶ ماهگی