خانما سونو خودم میتونم برم یا حتما باید دکتر بنویسه

۴ پاسخ

اگ بیمه داری برو دکتر بنویسه هزینت کمتر میشه

نه خودتم میتونی بری

اگه خودت بری آزاد حساب میشه

باید دکتر براتون بنویسه

سوال های مرتبط