دوماه ترس انداختن تو جونم ، یعنی دوماااااااه روزارو میشمردم، تازه ازترس برای اولین بار چهار روز دیر بردم میتزسیدم، همسرم و مامانم مجبورم کردن برم ، بخدا ک ازش غول ساخته بودن، شبش تب داشت ولی قابل کنترل، بلافاصله بعد واکسن همسرم با ماشین رفت پارک منو دخترمم پیاده تا پارک رفتیم،کلی بازی کرد و پادرد نداشت، بعدش بردمش خونه مامان مجدد اونجا سرگرم شد،بخدا الکی استرس کشیدم،ایشالا ک سبک باشه براش❤️
منم مث تو استرس واکسنش را دارم
خب خوبه که ، توقع داری بچه یک سال ونیمه چیا بگه دیگه 😐🫠
خیلی راحت بود من فقط یکبار استامینوفن دادم موقع زدن فقط چون متوجهن یکم سخته ولی بعدش اذیت نداره
واکسن که زیاد سخت نبود صحبت کردن هم پسر منم اونجوریه
تا ۱۸ ماهگی ۶ تا کلمه بگه خوبه
خییییلی راحت بود بابا
بچه با بچه فرق میکنه من انقدر استرس کشیدم بیخود
عزیزممم نگران نباش خوب میگه
خب ۱۸ مااااهش شده دیگ ۱۸ سالش نشده ک
الکی ب خودت استرس میدی
واکسنشم مث بقیه واکسناس ب نظرم بدن هربچه ی جور واکنش نشون میده
اصلا واکسن بدی نیس
خیلی هم سبکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.