کسی بچش با این شربت اسهال شده

تصویر
۳ پاسخ

داره اذیتش می‌کنه نده اینو🥲

مگ مجازه این شربت برا زیر یکسال🫠🫠🫠🫠

چرا تو این سن به بچت اینو میدی؟؟؟
نه پسر من 4 سال و نیمش بود خورد یوبس شد یادمه یکسالگی به بعد هم دادم یوبس شد

سوال های مرتبط

مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۲ سالگی