عالیه خیلی خوبه من از بدو تولد میدم
دادم ولی بهش نساخت
عالی.
اره عالیه
من اهورا نینی دادم بهتر بپود
اره من برا کولیک میدم از پنج ماهگی دیگه ندادم
یک بار دادم نخورد دادم خیریه
اره ، برای کولیک ش همین جواب میداد فقط
از 1ماهگی دوسیسی میدم راحت میخابه
آره من دادم تا یه مدت خیلی خوب بود بعدش دیگه جواب نداد عوض کردم داروش رو
آره منمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.