از این تاحالا دادید به بچتون؟چطوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

عالیه خیلی خوبه من از بدو تولد میدم

دادم ولی بهش نساخت

عالی.

اره عالیه

من اهورا نینی دادم بهتر بپود

اره من برا کولیک میدم از پنج ماهگی دیگه ندادم

یک بار دادم نخورد دادم خیریه

اره ، برای کولیک ش همین جواب میداد فقط

از 1ماهگی دوسیسی میدم راحت میخابه

آره من دادم تا یه مدت خیلی خوب بود بعدش دیگه جواب نداد عوض کردم داروش رو

آره من‌میدم

سوال های مرتبط

مامان 😍👼رستا👼😍 مامان 😍👼رستا👼😍 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی