۶ پاسخ

بیومیل پلاس بگیر عالیه

چرا بیومیل سوی دکتر نوشته؟ آخه بر پایه سویاست
برا بچه‌ای آلرژی به پروتئین گاویه

من گیگوز میدم خداروشکر از وزن دهی اش راضی بودم یبوست و اینا هم نشد

نان خوبه میگن وزن دهیه خوبی داره

بیومیل سوی واسه چیز خاصیه مثل ha یا ar و کامفورت و ایناست؟؟ یا کلا معمولیه اسمش اینه؟

بله بیومیل خیلی خوبه من بچم تو 20 روز با شیر خودمو بیومیل 1500 وزن اضاف کرد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی