نه اینا برای کم زیاد شدن هورموناته بعد زایمان میره بچتم نمیگیره
من از اول داشتم فعلا ازمایش تیروئیدش ۴مرحله تکرار شده و خرداد اخرین مرحله هست جواب قطعی میدن
من توی بارداری تیروئید گرفتم اما بچه م نداشت خداروشکر
نه بابا این چ حرفیه
منم خیلی نگران این موضوعم
از هفته ۱۲ ام اینا تیروئیدم کم کار شد همچنانم هعی عددش میره بالا با اینک قرص مصرف میکنم
امیدوارم بچهامون نداشته باشن😔
فکر نکنم عزیزم
نه نگران نباش انشالله چیزی نیس
اگه قرص میخوری ک کنترل بشه نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.