۸ پاسخ

نه اینا برای کم زیاد شدن هورموناته بعد زایمان میره بچتم نمیگیره

من از اول داشتم فعلا ازمایش تیروئیدش ۴مرحله تکرار شده و خرداد اخرین مرحله هست جواب قطعی میدن

من توی بارداری تیروئید گرفتم اما بچه م نداشت خداروشکر

نه بابا این چ‌ حرفیه

منم خیلی نگران این موضوعم
از هفته ۱۲ ام اینا تیروئیدم کم کار شد همچنانم هعی عددش میره بالا با اینک قرص مصرف میکنم
امیدوارم بچهامون نداشته باشن😔

فکر نکنم عزیزم

نه نگران نباش انشالله چیزی نیس

اگه قرص میخوری ک کنترل بشه نه

سوال های مرتبط