۲ پاسخ

۳۶ هفته تو ماه نهم هست زودرس کجا بود 😐

والا من زایمان قبلیم زایمان زودرس بود ولی تیرویید نداشت خدا را شکر فکر نکنم تیرویید کاری آنچنان ب زودرسی داشته باشه چون خواهر و برادرم هم زود ب دنیا اومدن اونا هم نداشتن اونا تو هشت ماه ب دنیا اومدن
دارو هم تا زمانی ک دکتر خودش بگه نیاز نیست فکر کنم دوباره باید آزمایش بده

سوال های مرتبط