خانوما بعد هر بار شیر خشک شیشه شیرش رو میشورید ؟؟؟

۸ پاسخ

حتما . با دستمال کاغذی میشورم از همه چی بهتره

حداقل یه آب بزن بلافاصله که شیر خوردنش تموم شد. استریل رو یکبار در روز کافیه

ازین مایع مخصوص شیشع شیر بگیر هم استریل میکنه هم میشوره هر سری هم باید بشوری اصلا نشوری شیر فاسد میشه بچه مریض میشه

یه مایع مخصوص هست واسه شستن شیشه شیر میتونی از سیسمونی ها بگیری

اره باید شست ترش میکنه بو میده

خیلی بو میگیره اگه نشوری.هربار باید بشوری تا دفعه دیگه قابل استفاده باشه

اره باید شست هم بو میگیره هم شیر میمونه داخلش بچه مریض میشه

اره من میشورم

سوال های مرتبط

مامان کایا 🩵 مامان کایا 🩵 ۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی