۸ پاسخ

من دخترم ده و نیم بود دو شب تو دستگاه بود کلی هم با شاطره شتسیمش تا یکم بهتر شد

پسرمن ۱۵ بودزردیش
دکتر گفت ببر بستری کن نبردم
دستگاه آوردیم خونه ۳ روز
دمای خونه ۲۵ بود
لباس زیاد نپوشوندم
کلاه ودستکش وجوراب بچه رو در آوردم
شیر خشک دادم شیر خودمو دوشیدم
زردیش اومد رو ۸
بردم دکتر اطفال قرص داد خدارو شکر کلا زردی بچم رفع شد

از همین الان سعی کن خنک نگهش داری اصلا گرمش نکن که بیشتر میشه

خوبه زیاد نیست
تو فقط تند تند شیر بهش بده و پوشکشو عوض کن
اگه شیر نداری میتونی شیر خشک بهش بدی تا ادرارش زیاد بشه
با ادرار دفع میشه
دختر من زردیش ۱۵ بود که دستگاه گرفتم یک شب

بچه منم یازده و نیم بود دکتر گفت فقط شیر بده از الان بچه رو تو دارو و اینا ننداز

حتما دو ساعت یکبار شیر بده حتی به زور. اگر نداشتی یا مک نزد شیرخشک بده. قطره بیلی استاپ یا بیلی ناستر هم بده مدفوع کنه خوب میشه. گرمش هم نگیر

چیزای گرم نخور
چیزای خنک بخور
خیلی لباس براش نپوس
عناب میگن خیلی خوبه. اگه براش بدنباشه

سلام گلم.
ترنجبین و تاج ریزی بخور و تند تند شیرش بده تا با ادرارش دفع بشه
دستگاه زردیم اگه میتونی بگیر واسش.

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد