این ینی تب داره؟؟

تصویر
۴ پاسخ

مرز تب هست پاشویه کن و استا بده نیم ساعت بعد بگیر دوباره

اره استامینوفن بده

تب داره ولی خفیف هستش مواظب باش بالاتر نره

آره پسر منم تب کرده استامینوفن پاراکید دادم الانم یکم اومده پایین

سوال های مرتبط