۸ پاسخ

من از ۴ماهگی

من از۴ دادم

منم از دیروز میدم

من از ۷ماهگی دادم

من نمیدم چون ارزش غذایی نداره قندشم مصنوعی هوب نیس برابجه

نباید زیر ۲ سال داد.

خیلی وقته میدم دستش میخوره

من دوهفتس میدم

سوال های مرتبط