سلام من در هفته دهم هستم
می‌خوام بدونم بچم پسره یا دختر

۷ پاسخ

عزیزم ب ازمایشگاه مندل تهران زنگ بزن
بگو ازمایش تعیین جنسیت میخام ولی تهران نیستم باکدوم ازمایشگاه قرارداد دارین برم اونجا ازمایش بدم بفرستن براتون

ی هفته ای برای من اومد
مبلغش5.250.000

سلفری بده
یا وایسا تا ۱۵ هفتگی😂

دکترت کیه عزیزم؟

سلام علیکم اگر راه حلش پیدا کردی به منم بگو 🤣🤣🤣🤣🤣
دختر قشنگ راهی نداره جز سلفری یا آنومالی که دقیق ترین هستن

باید صبر کنی تا آنومالی دیگه ۱۷ هفته زودتر نرو شونو

سلفری چطوره چقده

آزمایش سلفری

سوال های مرتبط

مامان یمان مامان یمان ۱ ماهگی
مامان پارساو آیهان مامان پارساو آیهان ۲ ماهگی
بابای امیر بابای امیر هفته سی‌وهفتم بارداری