سلام من در هفته دهم هستم
می‌خوام بدونم بچم پسره یا دختر

۷ پاسخ

بنام خدا
دو هفته دیگه سلفری بده
یا چندهفته دیگه سونوی غربالگری خودش میگه بهت
راه دیگه ای نداره
تست خونگی هم همش الکیه

حدسی بخایم بگیم بهت دختر😂

ما از کجا بدونیم که چیه😕🤦

عزیزم رفتی سونو انتی بدی درصدی بهت میگه و اگر میخوای به دکترت بگو ازمایش سلفری برات بنویس (هزینه اش بالاس) اون موقع دقیق بهت جنسیت میگن

عزیزم ب نظرم 16م یا 18م بری بهتره الان مشخص نمیش زیاد

هنوز زوده

دو هفته دیگه که رفتی ان تی احتمالی بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان یمان مامان یمان ۱ ماهگی
مامان پارساو آیهان مامان پارساو آیهان ۲ ماهگی
بابای امیر بابای امیر هفته سی‌وهفتم بارداری