بنام خدا
دو هفته دیگه سلفری بده
یا چندهفته دیگه سونوی غربالگری خودش میگه بهت
راه دیگه ای نداره
تست خونگی هم همش الکیه
حدسی بخایم بگیم بهت دختر😂
ما از کجا بدونیم که چیه😕🤦
عزیزم رفتی سونو انتی بدی درصدی بهت میگه و اگر میخوای به دکترت بگو ازمایش سلفری برات بنویس (هزینه اش بالاس) اون موقع دقیق بهت جنسیت میگن
عزیزم ب نظرم 16م یا 18م بری بهتره الان مشخص نمیش زیاد
هنوز زوده
دو هفته دیگه که رفتی ان تی احتمالی بهت میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.