۱۱ پاسخ

من دارم خدا خدا میکنم همینجوری بریچ بمونه😂😂

میخوای چیکار بچرخه دختر طبیعی خیلی سخته

الان خیلی سخته ولی پیاده روی زیااااد

من از هوش مصنوعی پرسیدم چندتا راهکار داد ولی گفت هیچکدوم قطعی قطعی نیست
یه سری ورزش ها هست انگار برای چرخیدن نی نی
از دکتر یا ماما بپرس راهنماییت کنن

نهایتا تا ۳۶هفته بچرخه دیگه نمیچرخه 😂قسمتت چیز دیگست

خیلی تلاش نکن که بچرخه، ممکنه دررفتگی لگن پیدا کنه.چون الان پاهاش توی لگن شما فیکس شده،بخواد بچرخه خطرناکه.

خوبه که سز میشی

پله تند تند برو

باید از ماما سوال کنی
ی سری ورزشا و حرکات هست کامل بلد نیستم

تو هفته شما دیگ نمیچرخه میچرخه؟

فک نمیکنم راه حلی داشته باشه مگه اینکه خودش دلش بخاد بچرخه

سوال های مرتبط