۸ پاسخ

اره بابا من ی هفته دیرتر رفتم

اره.

واکسن های بعدیش رو هم باید دیرتر بزنی

اره میشه دختر من افتاد تو عید تا ۱۵هم وایسادیم بعد زدیم

آره بابا

آره من هر دفعه میخورم به تعطیلات دیرتر میزنم

اره من سه روز دیرتر زدم

اره بابا🦥

سوال های مرتبط