مامانا چیکار کنم شکمم تخت بشه خیلی بزرگه🥲🥲🥲🥲🥲

۱۰ پاسخ

سلام عزیزم
قدم نو رسیده. مبارک
خواهر عجله نکن تازه چند روزه زایمان کردی،بخاطر رحم هست که هنوز جا داره واسه کوچیک شدن هفته به هفته خودت متوجه کوچیک شدنش میشی به شش هفته که رسید بیشترش جمع میشه نگران نباش.
دکترت برات گن نگفت که ببندی؟
بعضیا همون اولمیگن بعضیا بعد از ده روز
به من بعد از ده روز گفت گن ببند

تازه پنج روزه زایمان کردی، میره تو نگران نباش

شکم بند نبند فعلا خود ب خود جمع تر میشه

نترس می‌ره تو

دکتر من گف نبندی شکم بند بهتره چون بعد ها چسبندگی میاره

شکمبند باید بزنی

باید تا چند وقت با شکم بند ببندیش

سزارینی؟

من از سنگ داغ استفاده میکنم بنظرم خوبه

هنوز ورم داری چندروز صبر کن

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۳ ماهگی