۱۴ پاسخ

عزیزم یه سوال شما لکه بینیت خوب شد

منم۷کیلو کم کردم تازه یکم به غذا افتادم

منم بخاطر تهوع ۵ کیلو کم کردم.اوایل چیزای ترش میخوردم یکم تهوع کمتر میشد الان از اونام بدم میاد از همه غذا ها بدم میاد

سلام عزیزم بهتری دیگه لک ندیدی ؟

عزیزم من از اول بارداریم لب به غذا نمی‌تونستم بزنم میدیم حالم بد میشد اصلا میل به غذا نداشتم ۱۲کیلو کلا کم کردم ولی بعد ۴ماه خدارشکر کم کم درست شدم دیگ

به دکترت بگو برات قرص می نویسه بهتر میشی وگرنه بدون نسخه نمیتونی

منم هیچی هوس نمیکنم هیچی نمیتونم بخورم خسته شدم از حالت تهوع

منم همینم عزیزم روزی دوتا ب۶و دیمن هیدرانات میخورم ولی فایده نداره با هیچی تهوعم تموم نشده حالا این وسط گلو درد هم گرفتم امروز احتمالا دارم سرما میخورم 😑😑

عزیزم قرص دمیترون بخور دکتر به من رو دخترمم دمیترون داد رواین بچمم دمیترون داده ازاین قرصه نباشه اصن نمیتونم بلن شم ازجام

با متوکلوپرامید یکم بهتر میشم

دکتر من قرص ب۶ تجویز کرد ولی گفت تا ۴ ماه همینطوریه و از عوارض بارداریه

من چیزای ترش میخورم بهتر میشم

غذاهایی ک دوس داری بخور اگ با لواشک کمتر میشه لواشک بخور و نعناع و پودر زنجبیل برا تهوع خوبع

عزیزم قرص ویتامین b6بخور

سوال های مرتبط