۶ پاسخ

منم اینطوریم از الان استرس شبو دارم که گریه میکنه

وای منم اعصابم بهم میریزه خودمم گریم میگیره

اصلا طاغت ندارم ب هیچ وجهههههه

من روزای اول باهاش گریه میکردم الان بهترم

دختر عمه منم مینشست با بچش گریه میکرد حالا ببینیم من چطورم😂

خیلی سخته😥 من روزای اول با پسرم گریه میکردم

سوال های مرتبط