شیر دوش دستی خیلی عالی هستن و راحت 😊👌🏻

تصویر
۷ پاسخ

اگ شیر داشته باشی اره خوبه

عزیزم میشه بپرسم کدوم بیمارستان زایمان کردی

برای منکه جواب نداد افتضاح

منم دارم اصلن شیر من کش نمیکنه

من شیشه ای دارم مکشش خیلی خوبه

من که سر پسرم جونم درومد با اینااا

آره خوبه ولی برا من که با شیردوش برقی هم کارم راه نمیوفته🥲✋🏻

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان سویل مامان سویل ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۰ ماهگی
مامان علی و آرتمیس مامان علی و آرتمیس ۴ ماهگی