اگ شیر داشته باشی اره خوبه
عزیزم میشه بپرسم کدوم بیمارستان زایمان کردی
برای منکه جواب نداد افتضاح
منم دارم اصلن شیر من کش نمیکنه
من شیشه ای دارم مکشش خیلی خوبه
من که سر پسرم جونم درومد با اینااا
آره خوبه ولی برا من که با شیردوش برقی هم کارم راه نمیوفته🥲✋🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.