پهلوهاش یخ کرده..چرت کن پشت و پهلوشو و با یک شال آروم ببند
علتش اینه چربی شیرت به بچه نمیرسه یعنی وقتی شیر میدی بچه تو ده دقیقه اول فقط اب شیر رو میخوره بعد از ده دقیقه تازه چربی شیرت به بچه میرسه
من کلاس شیردهی رفتم اینو گفت
گفت وقتی شیر میدین از یک سینه کامل شیر بدین و حدود بیست دقیقه طول بکشه اجازه ندین بچه بخوابه وسط شیر خوردن و اگه خوابید از همون سینه ای که شیر دادین شیر رو بدوشین و مجدد خواست شیر بخور با قطره جکون اون شیر رو بهش بدین
متخصص میگفت یا پهلوش سرما زده یا شیر کامل نمیخوره چربی شیر و نمیخوره فقط قسمت آبکی و میخوره
من شنیدم میگن از گوش درده
دکتر به من گفت طبیعیه
شاید سرما خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.