۴ پاسخ

فردا بزن منم ۱۱ زدم درست بود باردار بودم

از علائم آمپول هم هست عزیزم الان نمیتونی بفهمی

منم همین علایم رو دارم هشت آزادسازی هستم

بارداری

سوال های مرتبط

مامان 🐥پسر کوچیکه 🐥 مامان 🐥پسر کوچیکه 🐥 هفته نوزدهم بارداری