ترشح آبکی ۱۲ازادسازی
علایم ازادسازیه ینی؟؟؟

۴ پاسخ

منم این چند روز ترشح آبکی زیاد داشتم همراه شمام

ارع علائم تخمک گذاری و آزاد سازی منم این ماه داشتم انشالله که بگیره

منم آزاد سازی زده بودم همش ترشح ابکی داشتم

بارداری هم میشه فکنم

سوال های مرتبط

مامان دلناز مامان دلناز هفته ششم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری