خانما شماچند دست لباس خریدید ب کوچلوتون؟

۸ پاسخ

من فعلا یه ۲۰ تیکه خریدم
یه بیلر بیرونی یه ست خونگی فعلا تا ۳ ماه
دوباره ۳ ۴ دست همینجوری باید بگیرم تا ۶ ماه
بقیه رو دنیا بیاد میگیریم چون سایز واقعا مشخص نمیکنه

سایز صفر حالا جاهاییم نوشتن صفر تا سه ماه
من دوتا پنج تیکه ب اضافه دوتا سرهمی مجلسی برای چشم روشنی
اینا مناسب تا چهل روزشن
سایز یک اینا فعلا هیچی
البته کلییییی لباس گرفتم ک گوگولین ولی توخونه ای ندارم
شاااااید از این تیکه ای های برند خارجیا بگیرم چندتیکه برای زیر سرهمی هاش
و لباس اصلی هارو دو تیکه بلوز شلوار بخرم

من یه دست ۱۹تکه بیمارستانی برا سایز۰
دودست پنج تکه سایز۱ و دو دست سه تکه سایز ۱ و دوتا شلوار ورکابی زیردکمه اضافه سایز۱
یکدست پنج تکه سایز ۲ و یکدست۵تکه سایز۳
دودست بلوزشلوار و دوتا سرهمی برای پاییز و یه سرهمی زمستونه و یه رامپر تابستونی و دوتا پیرهن تابستونی تا الان خریدم
چندتا لباس مجلسی میخام بخرم بقیه را بزارم تا بدنیا بیاد باتوجه به سایزش میخرم

دوسرهمی
دو بادی .دو بلیز شلوار همین تا چهلم
بعد چله باز میخرم

سایز صفر 5 تیکه 3 دست
سایز یک 5 تیکه 3 دست
کلی بادی و شلوار تک و تیشرت و سرمی صفر و یک

دو و سه کم گرفتم که ببینم چجوری وزن میگیره

صفر چهار دست.سایز یک هم چهار تا.
چیز قشنگ ببینم بازم میخرم

صفر ۶دست
یک ۴ دست فعلا
۲کمتر چون مدلش جدید میشه
تا سایزش دستم بیاد

من فقط یدست گرفتم 🥺😮‍💨☹️

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سامیار و سامین مامان سامیار و سامین ۱۲ ماهگی
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری