۹ پاسخ

من خریدمیکنم از پیجای ک سایت دارن و میشناسمشون اگ پیجیم ک اطرافیان پیشنهاد بدن و ازش خرید کرده باشن هم خرید میکنم

من خرید میکنم فقط از اونایی که سایت دارن و دیگه شناختمشون

من برای پسرم ازسایت نی نی ریزپوش خریدکردم جنسهاشونم خیلی خوبه

من بیشتر اونایی که سایت دارن یا خواهرم یا کسی ازشون خرید کرده و مطمئنه .

من فقط از اونایی که سایت دارن خرید میکنم

منم خرید میکنم، در حد نهایتا ۳،۴ تومن،البته از اونایی ک تازه میخوام خرید کنم،، وگرنه از آنلاین شاپ هایی که میشناسم یا سایت دارن و معتبر هستند بیشتر خرید میکنم
خودمم یه آنلاین شاپ کوچیک دارم و خداروشکر تا الان مشتری از شهرهای اطراف هم داشتم که بهم اعتماد کردن و سفارش دادن🥰

چون سایتی راحتتره براهمون بیشتر اونجوری خرید میکنم ولی اگ چیزیم خوشم بیاد سایت نداشته باشه بشناسم میخرم

من ۹۰درصد جهازم و۹۹درصدسیسمونیمو انلاین خرید زدم لباسم خیلی میخرم راضیم ازهمه چی فقط یدونه ازوسایل جهازموراضی نبودم بین اینهمه خرید

من برای خودم نه چون دو سایزه هستم
ولی برای دخترم از سیسمونی تا الان هیچی رو حضوری نخریدم
هم‌گرون تره هم تنوع کمتره
کلا اینترنتی
استیکر دیواری
لباس
قاب عکس
کتاب و اسباب بازی
دوربین چوبی و حروف اسمش
اکسسوری
همشوووووون نتی

سوال های مرتبط