پوشک پوشک
خوشتیپ
اعتمادبنفس صفر😐

تصویر
۱۹ پاسخ

چرا اینجوری میگی ؟
خوب تو که خودت اینا رو میگی اگر شوهرت به این گزینه فکرم نکرده باشه یک لحظه میشینه مقایسه میکنه
اتفاقا تو باید بگی من بدون عمل و کوفت و زهرمار زیبایی دارم
اونا با هزارتا عمل این شکلین
خودتو بالا بگیر

من با اینکه باید هرزنی بخودش برسه فارغ از نوع پوشش کاری ندارم. باید برسه! هرزنی نه برای شوهرش که واسه دل خودش باید بهترین ورژن خودش باشه حالا در درجات بعد شوهر و بچه. با انواع کارای زیبایی و عملها و رنگ مو و همه چی هم اوکی ام. خودم حتی یه کار زیبایی هم نکردما ولی میگم اگه کمک میکنه ادم حس خوبتری از خودش داشته باشه و بهتر بشه چراکه نه! چرا به روز و قشنگ نپوشه مثلا مبخوام بگم همه اینارو قبول دارم ولی! این ولی خیلی مهمه! این مدل پوشش تو جامعه ما امروز خیلی عجیب شده کاملا زن شده یه هویت جنسی حتی اگه خودش نخواد ولی شده تعارفم نداریم
من ۴ سال پیش برگشتم ایران و ۱۱سال آلمان و ۲سال سوئد بودم باورتون نمیشه تو آلمان خصوصا بیشتر این مدل پوشش امروز زنها اصلا دیده نمیشد خونه های یه ساختمون مثلا ارزون تر بود میپرسیدی چرا میفهمیدی یه زنی تو یکی از طبقاتش بدمیگرده برا این اقبال کمه! اینجوری بود نگاه مردم واقعا افتضاحه امروز جامعه زنها

متاسفانه یه جوری لباس میپوشن یکسری از خانم ها که انگار اومدن فشن tv 😑
سرشار از عقده و کمبود....
بعد میگن ف.. ح ... ش. ا زیاد شده مردا خیانت میکنن ........

خدا خودش صاحب الزمان رو برسونه ان شاالله💚

درکت میکنم با تمووووم وجود..ولی نباید خودتو یه زن بی اعتماد بنفس نشون بدی

من که زنم نگاه تیپای بعضی زنا میکنم خجالت میکشم خب دوست داری راحت بگردی چرا همه جاتو می‌ندازی بیرون ...راه رفتنی چنان باسناشون بالا پایین می‌ره اصلا یه وضعی🥴

وا این چه طرز فکریه😐توام به خودت برس خب عزیزم!! بعد صد سال تازه اجازه دادن هرکی هرجور دلش میخواد لباس بپوشه ، مردم ماام که خیلی ببخشید دور از جون عقده ای شدن تو این چند سال الان دارن جبران میکنن یکم طول میکشه تا عادی شه براشون و از این تیپای اجق وجق نزنن🤦🏻‍♀️من خودم راحت میگردم ولی یه سریارو میبینم برگام میریزه.شمام به خودت برس و رو اعتماد به نفست کار کن🤗

ای خدا ،ماشالله به شوهرت ذاتش پاک دیگه اینجوری نگو عزیزم هودتو تو چشم شوهدت ضعیف و بدبخت نکن،همین که بوی تمیزی بدی و آرایش معمولی کنی و لباس مرتب بپوشی عالیه،قرار نیست همه شبیه هم بشن

من اتفاقا هرسری از این زنای عملی میبینم ب شوهرم میگم برو عشق کن کلی هزینه جلویی من خودم خوشگلم احتیاج ب این عملا ندارم😂 توام اعتماد بنفس داشته باش خاهر

امروز رفتیم فروشگاه بخدا زنه جوری تیپ زده بود که من وشوهرم جفت داشتیم نگاهش میکردیم خدا شاهده کراپ پوشیده بود چاک سینه قشنگ بیرون با شوهرم بحثم شد اصلا

مامان محمد حسین و مامان علی ایول حرف دل منو زدین همیشه من همین حرف شما رو میزنم که خارج پوشش و آرایش بهتری دارن تا ایران که مثلا مسلمان و انقلابی هستن البته خوب میدونم که اینچیزا به فرهنگ و شخصیت مربوط میشه نه اسلام . ولی ایران کلا شده چشم و هم چشمی و مقایسه و خیانت

چرا خودتو اینقد دست کم میگیری؟؟؟
نمایشگاه چی زدن؟

فقط میدونم نباید اینجور بگی 😂خودتو دست و بالا بگیر والا با عمل همه خوشگلن پول ک باشه همه چی هس ولی خب یسری چیزام برای همه نیس مثل سیرت زیبا ❤️

دقیقا منم بیرون میرم کلا ازخودم نا امید میشم

ببین مامان دنیز عزیزم خوب همسرت بخاطر شغلش و حضور بیشتر تو جامعه همه جور پوششی دیده و خوب نمیشه چشماش ببنده که اگه کلا اون مدلی میپسندیدت خوب با شما ازدواج نمیکرد منم مثل شما هستم و نظر و سخت گیری شوهرمم مثل شوهر شما هست بهتر خودت همین طوری که هستی دوست داشته باشی و در مقابل همسرت به خودت بی احترامی نکنی . مشکل از بقیه هست که شده مقایسه منکه اگر شوهرم سخت گیر نبود هم بازم بعضی آرایش و پوشش ها واقعا برام شرم آوره فکر نکنم بتونم یه روز از بقیه تقلید کنم

این اولین وآخرین بارت باشه که خودتو تخریب میکنیااا😂ببین چه جلو شوهرت چه هرکسی دیگه اصلا کم خودتو نگو وقتی تنهایی هی برو جلو آینه قربون صدقه خودت برو سعی کن بهترین ورژن خودتو داشته باشی مثلا یه رنگ موی جدید بزن به پوستت برس مرتب باش بوی خوبی بده همه ی اینا باعث میشه اعتماد بنفست بره بالا فداتشم

معصوم خدا نکشتت خودت ذهن اون مرد رو منحرف میکنی

واقعا اینجوری خودتو تخریب کردی؟

معصوم سن قورت واروی 🤣🤣

این حرفا چی بود 😐😐

سوال های مرتبط