۱۰ پاسخ

غذاهای همیشگی،فقط سبزی پیاز حبوبات این چیزا نمیخورم☹️

منکه تقریبا از 20روزگی همه چیز میخورم آخه اونجوری ک محدود کنی غذات و خیلی سخت میشه

عزیزم دکتر به من گفت گوشت گاو وشیر گاو نخور
گوشت گوسفند میخورم

من الان دیگه همه چی میخورم کم کم و بعد غذا دمندش زیره و نعنا هم میخورم
بخاطر اینک بچه بتونه تموم مواد غذایی رو از شیرم تغذیه کنه

خرما کشمش کره دارچین زنجبیل زیاد بخور

حلوا ارده،تخم مرغ ابپز یا نیمرو با روغن زرد
کره با مربا

الان دیگه پنیرم میخورم

حبوبات فعلا نخور با کلم

من همه چیز میخورم باید بخورم ک شیر داشته باشم صبحانه ام اکثرا تخم مرغ میخورم

صبحانه تخم مرغ محلی،کاچی،روغن زرد و حلوا شکری
ناهار و شام هم ابگوشت،دمی زیره،سینه مرغ مثل ابگوشت درست میکنم ،کباب دیگی،جوجه،ماهی

خواهر زاده من به پروتئین گاوی حساسیت نشون داد خواهر دگ تخم مرغ و لبنیات گاوی نخورد
پنیر گوسفندی و کره گاو میش گرمیه خریدیم براش

لبنیات. سرخ کردنی و حبوبات و گوشت قرمز نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی