من هرکاری کردم بلد نبودم میشه برای منم بزنی سنم ۳۴
سن رو چجوری باید حساب کنیم ؟!
سنی که تمام شده یا سنی که داخلش هستیم
من متولد ۶۹ هستم الان ۳۵ سال و ۹ ماه هستم
باید ۳۵ که تمام شده رو حساب کنم یا ۳۶ که داخلش هستم و پر نشده ؟!
برای منم دختر شد
به من گفت دختره خدا کنه دختر باشه
با تقویم ژاپنی دختر با تقویم چینی پسر الان کدوم
برا من زده پسر نمیدونم درسته یا نه
چینی برامن دختر گف سن و تاریخ بهم پسر گف معلومنیس حالا چیه🤣
چجوریه
چجوریه
چجوریه منم حساب کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.