تقویم چینی میگه بچم دختره😁انشالله ک درست باشه😍

تصویر
۱۰ پاسخ

من هرکاری کردم بلد نبودم میشه برای منم بزنی سنم ۳۴

سن رو چجوری باید حساب کنیم ؟!
سنی که تمام شده یا سنی که داخلش هستیم
من متولد ۶۹ هستم الان ۳۵ سال و ۹ ماه هستم
باید ۳۵ که تمام شده رو حساب کنم یا ۳۶ که داخلش هستم و پر نشده ؟!

برای منم دختر شد

به من گفت دختره خدا کنه دختر باشه

با تقویم ژاپنی دختر با تقویم چینی پسر الان کدوم

برا من زده پسر نمیدونم درسته یا نه

چینی برامن دختر گف سن و تاریخ بهم پسر گف معلوم‌نیس حالا چیه🤣

چجوریه

چجوریه

چجوریه منم حساب کنم

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری