۲۰ پاسخ

برا من ک دختر زده حالا ببینم درسته یا ن

میشه بگید چجورین

واسه منم پسر دراومد اما بچم به دختر میخوره ۳ هفته دیگه میرم آنومالی 🥹

سنتونو باید با تقویم چینی محاسبە کنید اگە 30 سالتونە باچینی شاید بشە 31

میشع یکی برای منم حساب کنه توروخدا ۲۵سالمه تو برج ۲حامله شدم لطفا

واسه من درست بود

چطوریه سر در نیاوردم

واسه منم اشتباه بود
الکی این

من از ۲۳ بهمن اقدام ب بارداری کردم ۲۲سالمه یعنی میشه پسر؟

من متولد ۸۱ هستم. الان سنم رو باید ۲۲ حساب کنم یا ۲۳؟

این چرته واسه من اشتباه بود

برا من درسته دختر شد

ینی من الان ۳۳سالمه نمیتونم ببینم اقدام کنم چی مبشه؟

چ جوریه دقیقا

ماه اقدام سمت چپ که زده باید گفت روز اقدام تو کدوم نیمه بوده؟

خب اون اعداد بالا مال چیه چجوری باید حساب کرد؟

چجوریع این گلم،؟

اشتباس

من طبق همین اقدام کردم میگندرسته البته خارجیشم نگا کردم جفتشون گفتن پسر حالا تا ببینم خدا چی میخاد

دراومد پسر تا ببینیم🥲

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته پانزدهم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری