من بتامتازون میزدم
من ک دکترم بردم گفت زیر سه سال نباید پماد بزنی
منکع فقط فقط فقط فقط فقط فقط تریماسینولون ان ان میزدم عالی بود با بتامتازون گاهی
بیشتر ان ان استفاده میکنم
بله عالیه هم این هم ان ان
آره زیاد به صورتش زدم خیلی زود خوب میشه از همین کوچیکا که شبیه پماد چشمی هستش اون بزرگا هم جاهای دیگه بدنش تاثیر داشت
فقط اِن اِن
یک و بس
اره من. زیااااد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.