۴ پاسخ

منم همینم اسید معدس

سلام اره منم این علائم رو داشتم به جز حال تهوع
فک کنم اسید معده میزنه بالا

آره منم همینطورم

من تا همین حالا بالا میارم حالم خوب نیس

سوال های مرتبط