۵ پاسخ

من خودم مولتی ویتامین مینرال بعد نهار میخوردم روزی دوبار بعد نهار و شام تو یه پیاله ماست یه قاشق جوانه گندم میریختم میخوردم عالی بود هر کی بعد دو هفته منو میدید میگف انگار ژل زدی به گونه و صورتت

یه نفر همینجا نوشته بود از معجون چاقی بوعلی سینا جواب گرفته

قرص شیکوریدین وقرص مخمر من خواهرم خورد خوبه چاق شد ۶کیلو

خیلی بخور غذاهای مقوی و مولتی ویتامین بخور
عرق یونجه و پودر جوانه گندمم خوبه

درواقع شما چیکار میکنی که لاغر شدی😟😐 من که وزنم تکون نمیخوره

سوال های مرتبط