برگر داخلش گوشت گوساله هست و سویا
سویا ک نفخ داره گوساله هم سردیه و نفخ داره
نخوری بهتره
اگ دوست داری عظش شدید داشته باشی اره😂🤰🏻
وااای خدا به به😍 خوشبحالتون🤣
ایشالله به سلامتی و دل خوش کوچولو رو بغل بگیرین✨
ایشالله زایمانتون هم راحت باشه🙂
جوجه بخور
منم فردا زایمانم کوفته میخورم
یه چیز مقوی بخور ک گشنت نشه
پروئینی بخور ک زود گرسنه نشی..
ایشالله بسلامتی بگذره فردا براتون...
کاش منم فردا وقت زاییدنم بود😂😂
خودت میدونی با چیا یوبس میشی دیگه اونا رو نخور . یه چیزی بخور که فردا هم چون تا دیر وقت باید چیزی نخوری قوت داشته باشه گوشتی چیزی.
سبک بخور عزیزم
عزیزم سزارینی هستی چند هفته ؟
آبگوشت بخورید که قوت داشته باشه
منم فردا زایمان میکنم بکم سینه مرغ گذاشتم
سعی کن سبک بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.