۱۰ پاسخ

منم هنوز درد دارم عفونتم کرده بخیم از داخلم ک نگم برات

من هنوزم درد دارم🥲

من هنوزم درد دارم دور نافم جای عملم
تازه پوستمم میسوزه چیکار کنیم دیگه ازدرد طبیعی ترسیدیم عمل هم اینجوریه

من تو اتاق عمل گفتم برام مورفین زدن بعد عمل هم به جای شیاف بهم آمپول مسکن میزدن سر سوزن درد نداشتم ولی بخاطر بی حسی زیاد خیلی زمان برد تا تونستم راه برم

شياف بزار ، بخيه بكشي ديگه بايد اوكي بشي

من تا سه روز فقط وقتی میخواستم بلند بشم درد داشتم که با شیاف خوب خوب میشدم

سلام من فقط روزی که سزارین شدم درد داشتم بعدش اوکی هستم خداروشکر

همون روز بیمارستان تموم شد

تا بخیه ها وزخمای داخل خوب نشن درد داربم

شیاف استفاده کن قرص بخور مرتب خوب میشی بعدشم باید تا الان خوب میشدی

سوال های مرتبط

مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی