۴ پاسخ

من دکترم گفت نیازی نیست تا چهل هفته بمونی اگه تا هفته دیگه درد نگرفتت بیا بیمارستان با دارو زایمان کنی
البته بیمارستان خصوصی

اره روز زایمانت برو بستری میکنن

همه چیز نرمال باشه تا پایان ۴۰ و شروع هفته ۴۱ صبر میکنن

من زایمان اولم ۴۱ هفته بودم دردم نمی‌گرفت خودم رفتم بیمارستان

سوال های مرتبط