۵ پاسخ

تا ۴۱ معمولا فرصت میدن

۴۰کامل شدی

تا ۴۰ میری چک‌میشی اگه مشکلی نداشته باشی تا ۴۱ هم بهت مهلت میدن

40 هفته و 1 روز
من تا 3خرداد فرصت دارم
شماهم علائم نداری

تا ۴۱هفته فرصت داری

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد