۱۱ پاسخ

من خیلی میخواستم طبیعی باشه تا ۴ سانت هم هیچ دردی نداشتم بعد ماما اومد و گف بیا کیسه ابت رو پاره کنیم سر بچه بیوفته پایین فشار بیاره دهانه رحمت زود باز شه زایمان کنی راحت شی بری بچم ضربان قلبش اوکی بود اب دورجنین اوکی بود پالس درد خودمم اوکی بود ولی اینکارو کردن و من ۴ ساعت بی وقفه درد کشیدم واقعا وحشتناک بود بعد ۴ ساعت سزارینم کردن.😪
بعد که داستانمو به پزشک گفتم و مامای مادرم و خاله هام بهم گفتن پاره کردن کیسه اب وقتی مادر و نوزاد شرایطشون امن خیلی کار اشتباهیه و رحم دچار انقباضاتی میشه که دیگه نمیتونه فشار بیاره و بچه رو بدنیا بیاره و زایمان بدون درد بود اگر این کار رو باهام نمیکردن.💔
از جای درد امپول سزارین که هنوز هست متنفرم از جای برش از اینکه پوست شکمم حس نداره. و هیچوقت اون مامارو نمیبخشم💔

من درد طبیعی رو کشیدم و سزارین زایمان کردم و بی نهایت از طبیعی بیزارم نمیدونم شاید چون تجربه بدی داشتم بیزار شدم و الا قبلا دوست داشتم طبیعی رو

من سزارین شدم اما از عملم خیلی راضیم
امپول بیحسی هیچ دردی نداشت، کلا الانم هیچ کمر درد چیزی ندارم
شکمم جای بخیش خیلی معلوم نیست و همه چیز خوب بود برام خداروشکر
از انتخابم راضیم
البته بهترین بیمارستان و بهترین دکتر بودن

من که طبیعی میخواستم چقدر ورزش مخصوص یوگا پیاده روی
ویزیت اخر گفت برو سونو فک کنم بچت بزرگه گیر کنه
همینم شد و من اصلا یک درصد هم فکر نمیکردم به سزارین
ولی بنظرم خداروشکر چون خیلی خوب بود اصلا درد نداشتم عالی بود

من طبیعی زایمان کردم یکی دیگه هم میخواستم بیارم باز طبیعی میارم

من طبیعی دوستداشتم توشرایط خوب نه اورژانسی دولتی

من یه روز کامل درد طبیعی کشیدم با رحم ۱۰ سانت سزارین شدم

دوبار طبیعی بودم واقعا راضیم از انتخابم

من میخوام طبیعی زایمان کنم اگه بشه

زایمان اولم تجربه بدی داشتم از طبیعی دومی سزارین شدم خیلی هم برا راحت بود

من دوست داشتم طبیعی زایمان کنم و فوق‌العاده از سزارین میترسیدم آخرشم سزارین اورژانسی شدم

سوال های مرتبط