۱۰ پاسخ

جالبه هردکتر ی نظری داره
دکترمن گف از بیمارستان میتونی‌ولی ن سفت ب بخیه ها فشارمیاد
دوستم المانه و میگف اینجا تا۴۰روزحدودا اجازه نمیدن ببندی

بله زوده تا ۴۰ روز باید لگن رو ببتدی، بعد از ۴۰ دوباره تا ۴۰ روز شکم رو ببندی، یعنی زمانی که رحم برگشته سر حای قبلیش

من دکترم از بیمارستان گفت ببند

آره زوده بخیه هاتو بکش بعد با یه شکم بند شل ببند بعد از یه مدت شکم بند محکم

منک تو بیمارستان شکم بند برا بعد سزارین گفتن بگیر.خودشون برام بستن

من از بیمارستان بستم دکترم گفت

عزیزم میشه عکسشو بذاری و اینکه چند خریدی؟

نبند مبگن چسبندگی رحم میاره😐

زوده عزیزم رحم زخم
سفت نبند

نه بابا تازه دیرم بود😐

سوال های مرتبط