۷ پاسخ

من ۶ روزگی دخترم رفتم بهداشت از ۷۱ کیلو که اخر بارداری بودم شده بودم ۶۶ کیلو شکمم اندازه یک مُشت مونده
چهارزیره ،پُفل به من خیلی کمک کرد که شکمم جمع بشه الان انگار زیاد غذا خوردم اونطوری شکم دارم

دکتر و ماما به من گفتن از ۴۰ روزگی باید گن بست اونم روی استخوان لگن

من هنوز شکمم ورم داره انگار حاملم اصن کم نشده چیکارکنم سز هستم

من از روزی ۶ بستم گن هنوز نکشیدم بخیه هام شنبه میرم میکشم

من فقط پنج کیلو

من از اول گن بستم از ۷۰ شدم ۵۵ باد شکمم همش خوابید سزارین هم بودم روز ۱۳ تازه بخیه هامو کشیدم از بالا نمیبستم روی شکمم میبستم

من اول بارداریم ۶۰ بودم شدم ۷۲
الان ۶۴ام

سوال های مرتبط