۱۰ پاسخ

وقتی کامل سیرباشه خودش فوری میزنه

بده باباش دیگه

اگه نمی زنه بزارش زمین یکم بعد دوباره بزارم روی شونت میزنه

چهار ماه عزیزم تازه اولشی

واقعا خیلی کار سختیه🙄‌ مال من عشقی میزنه

این اروغ گرفتن سختترین کار تو بچه داریه بخدا

دقیقا مشکل منم همینه نمیزنه لامصب

خخخخخخ خیلی زود خسته شدی

تا وقتی که بیوفته رو غذا

هنوز ک تازس ما چی بگیم پس

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ ماهگی
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی