۱۰ پاسخ

من دکتر دخترم گفت چهار ماه کامل شد شروع کنم غذای کمکی بدم تا ببینیم رفلاکسش تغییری می‌کنه یانه
رفلاکس شدید داره

۴ماهگی با دستور پزشک

۶ماه و ده روزگی

۴ونیم ماهگی

اگه وزنش روی نموداره پایان ۶ ماهگی شروع کن

من الان ی هفته ای هست شروع کردم

پایان ۶

5ماهگی

۳ هفته‌س

من تقریبا ده روزه

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۱۷ ماهگی