۵ پاسخ

منم امروز دکتر بود کلا ۲کیلو اضاف کرده بودم همون ۲کیلو کم کردم میگه بهتر خودت چاق نمیشی بچه وزن بگیره دیگه نمیدونم

منم اشتعام باز کم شده نمی‌دونم چرا خیلی کم گشنم میشه ولی الان باز دوس ندارم چیزی بخورم

من تو این هفته خیلی بی اشتها شدم

مغزیجات یکم برشته کن بخور بادام و پسته

حتما ب دکترت بگو

سوال های مرتبط