۱۵ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نداره

سالمه جانم بدون ریسگ

خوبه اگر به خطه رسیده بود اره

همه چی اوکیه...نگران نباش

سالمه

خوبه عزیزم خداروشکر

خوبه مشکلی نی

مگه خودش نگفت‌بهت

عزیزم اینجا کسی متخصص که نیست شما باید برید پیش دکتر
اما تا جایی من یادمه مشکلی نیست

نه هیچ مشکلی نیس خداروشکر چرا اینقد نگرانی

همچی نرمال بنظر میاد زیبا

نه عزیزم ،مشکلی نیس ،ریلکس باش

نه خدا نکنه چه مشکلی خب مگ نشون ماما ندادی

سالمه عزیزم

خداروشکر اوکیه همه چی

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻شاهان👼🏻 مامان 👼🏻شاهان👼🏻 ۲ سالگی