۲ پاسخ

من اونت دارم راضیم مدل انتی کولیکش

من بی بی بند استفاده میکنم طرح اونت خیلی راضیم
با اینکه پستونکش اونت ولی شیشه و‌همچان بی بی بند،،،هم شستنش راحته هم بچه راحت گرفت

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی