۳ پاسخ

نه دختر من وزن گیریش خوب نیس هیچی هم تاثیر نکرده تا بهتر بشه

دختر من کع سه ماهگي خوب وزن نگرفته بود خوب شير نميخوره اين يک ماهه هم خودم تمام سعيمو ميکنه انواع روشا تا شيرمو بيشتر بخوره هم روزي دوسه بار کمکي ميدم حالا چنروز ديگه بايد برم وزن کنم ببينم خوب شده يا نه

اره پسر من خوب میگیره خداروشکر
دکترش گفت اگه خوب وزن نمیگرفت باید دارو میخورد و از ۴ ماهگی کمکی شروع میکردی

سوال های مرتبط