۴ پاسخ

سردی نمی‌خورم
اگرم بخور با مصلحش

دکتر گفت ترشیجات پرتقال نخورم

من هیچی الانم بهترشده

من ب پرتقال فقط واکنش نشون میده هرموقع خوردم بعدش هی شیربالا میاره

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی