مال من فقط از اینا میپوشه همه رنگشو خریدم براش خیلی راحته
سرهمی خیلی دوست دارم مخصوصا به راه افتادن ک برسن بامزس براشون
توی خونه بادی زیردکمه یوقتایی هم هیچی😅
بیرون هم بازی زیردکمه که روش دامن میاد یا تاپ شورتک یا هم پیراهن
تاپ شورت
تو سن دختر شما تو این فصل بهترین چیز رامپر هست هم تو تنشون قشنگه و موقع بغل بد نمیشه هم خنکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.