قنداق خیلی خوبه ،رو شکمش کمپرس گرم بذار یا حوله گرم کن بذار رو شکمش، حموم آب گرم از کمر به پایین ، پستونک هم خوبه واس بچه های که کولیک دارن مکیدن باعث میشه دردشون کمتر بشه، در کنارش قطره واس دلدردش هم بدی خوبه
من کولیکید با پدی لاکت استفاده میکنم خدا رو شکر یکمی بهتر شده
قندااااااااااااااق کن . دردش میره راحت میخوابه
امتحان کن همین الان . دستهاشو کنار بدنش با شال یا روسری ببند تکون نده . یکم زور میزنه بازش کنی ولی اصلا باز نکن ببینه دردش کمتر شده خودش راه میاد
مدفوعمیکنه , یبوست نیست ؟؟؟؟
واس هرچیزی دکتر نرو . اونقدر دارو میدن بچه اذیت میشه
ببر دکتر قطره میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.