۴ پاسخ

آزیترو برای چرک هس . برای گلو درد و سرفه نی نی کلد و آیورامی میدن معمولا

مال چرک گلو

مال عفونت آنتی بیوتیک سرما خوردگی

انتی بیوتیکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حسین آقا🐨🩵 مامان حسین آقا🐨🩵 ۱۳ ماهگی