وااا بیچاره بچه😂😂
خسته نباشی 😅
روی شیرخشکو تا حالا نخونده بودی؟؟
عزیزم ۶۰ تا آب ولرم رو به گرمی که نفخ نداشته باشه دو پیمانه سرخالی شیرخشک هر یک ساعت تو سن نوزاد شما اوکیه
صبحت بخیر جوان ایرانی😅😅
رو قوطیش نوشته که.
صبح بخیر عزیزم 🙊
خسته نباشید 😂
واااای منم اشتباه میکردم پس من اول شیرخشک میریختم بعد آب
خوب مشخصه که باید اول آب بریزی چون اندازه آب اینجوری مشخص نمیشه🤨🫣
چه فرقی داره خب اول آب یا شیرخشک باشه
یکم دیر فهمیدی😂 من خودمم تا چند هفته اول اشتباه درست میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.